Pozor na B2M alias epoptávka

Nefér  jednání, nepravdivá nabídka a skutečnost úplně jiná.  V případě reklamace či nesouhlasu jen sliby.  Znáte také takové firmy?

Až do posledního ledna tohoto roku jsem si myslel, že soukromá firma B2M, vystupující na internetu jako „epoptávka“ je firmou přinášející užitek a lze jí věřit. Ale ouhá asi jsem se mýlil.

Předposlední lednový den mi zadrnčel telefon a ozval se ženský hlas, nabízející spolupráci se společností „epoptávka“.  Dáma  ve své nabídce uváděla dobu 1rok + 2 měsíce, zasílání nabídek dle výběru klíčových slov. Rozhodnutí jsme stanovili na následující den 31.1.2018.

Můžeme vás oškubat?

Dáma z „epoptávky“ nezapomněla. Zavolala a zopakovala stejnou nabídku jako den předtím. Rok a dva měsíce, dvacet klíčových slov. V době telefonátu jsem komunikoval přes handfree a věnoval se řízení cestou na firmu. Dvě hodiny nato, po mém příjezdu na firmu, jsem našel v internetové poště fakturu s datem 31.1.2018, která obsahovala dobu služeb ne na rok a dva měsíce, ale pouze na rok a to s uvedenou platností od 31.1.2018 do 31.1.2019,

Že nebyla vybrána klíčová slova? Ta asi pro "epoptávku" zřejmě důležitá a vůbec se tím na firmě „epoptávka“ netrápí. Hlavně že je vystavená faktura a běží splatnost.

Ihned jsem fakturu rozporoval e-mailem a následně i volal na info společnosti B2M. Dozvěděl jsem se, že problém bude řešit někdo jiný, službu konající není kompetentní. Za pár dnů zavolala jiná dáma, které jsem vysvětlil případ a ta slíbila prošetření a vyjádření. Zdůraznil jsem, že s fakturací a jejich přístupem nesouhlasíme a žádáme zrušení faktury a nastavení seriozního přístupu.

Co myslíte, že se stalo? Nic. Nikdo nevolá a nikdo nereaguje. Že by další firma kopírující praktiky „šmejdů“?

Stane se firma B2M alias „epoptávka“ dalším synonymem nedůvěryhodných společností na českém trhu?

Co ještě české občany a poctivé, seriozní  firmy čeká, ví snad jen Bůh.

Autor: Josef Barta | úterý 13.2.2018 11:55 | karma článku: 0 | přečteno: 502x