Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Problém této společnosti je ten, že kdo poctivě pracuje je dojnou krávou pro podvodníky, mafiány, zloděje, ziskové neziskovky atd ...

Jako příklad je možné uvést EET - opravdu se lidé domnívají že největší zloděj a mafián je bába v trafice ?? Podle výsledku voleb si to lidé myslí ;-(

1 0
možnosti

Autor si neustále plete sociální dávky a pdoporu v nezaměstnanosti. Na podporu si musíte odpracovat min. 1 rok v posledních dvou letech. Takže musíte odvádět sociální pojištění. Takže nevím co je na tom špatného, když člověk ne vlatní vinou přijde o práci a požádá si o podporu.

3 0
možnosti

P43e79t90r 31B59u56r65i70a25n

29. 7. 2018 14:27

Dal jsem vám karmu za první tři důvody. Ten čtvrtý, totiž že dlužník má právo a je i přirozené vyhýbat se placení svých dluhů, neberu.

0 0
možnosti

P82e49t73r 78L11a19n58g85e57r

29. 7. 2018 13:12

Nevím, jestli lidé bez peněz. Ale zrovna sedím v restauraci a ta plná lidí. Před restaurací plně obsazené parkoviště. Bez peněz by to asi nešlo.

5 0
možnosti

Uživit se poctivě je těžké. Jenže z Vašich blogů mám dojem, že obhajujete práci ( podnikání ) načerno. Jak se potom může spotřebitel bránit proti takovým neseriózním melouchářům ?

0 0
možnosti

Tak to není jen o spotřebiteli, ale i o samotném "černém" pracovníkovi. Ten pak až zestárne zjistí, že bude mít nízký důchod, nebo dokonce žádný, protože neplatil soc. pojištění.

2 0
možnosti

Nemysl. Hlavně ten 3. důvod, chodit si na pracák pro podporu. Schválně to zkuste, uvidíte co tam dostanete a jak dlouho z toho vyžijete. Tady panuje mylná představa o štědrém sociálním systemu. To je fikce, kterou poznáte teprve až ho budete potřebovat.

1 0
možnosti

Sám z podpory samozřejmě dlouho nevyžijete. Dělá se to jinak. Musíte mít ještě někoho, na kom jste přisátý jako pijavice. Kdo platí nájem, energie, jídlo a obcas přispěje i na cigára. Manželka, rodiče co se synáčka pořád nerozhodli vykopnout atd.

1 0
možnosti
Foto

Vystihl jste problém správně - jde čistě jen a jen o peníze, cesta je tedy jasná. Budete-li se během ní rozptylovat nějakou prací, k cíli nedojdete.

0 1
možnosti

I49v55o 90Ž56á10č84e34k

29. 7. 2018 11:25

Práce, dvě brigády a příležitostný melouch? Kolik hodin má den takového člověka? Viděl bych to nejméně na takových 32. Nebo je druhá možnost, že nic z toho nedělá pořádně a proto za to bere málo peněz.

2 0
možnosti

Chyba - nevšiml jste si třetího důvodu: než by pracoval, jde na pracák. Přečtěte si ten blaf ještě jednou.

0 0
možnosti

Připadá mi to dost pesimistické. Všichni lidi nejsou šmejdi...Já byl v 61 letech na pracáku a rok a nenašel jsem ve svém oboru ani přibližném ani omylem a hledal jsem. Člověk 60+ firmy nezajímá, protože do něj nechtějí investovat. Jít dělat za 50 kč na hodinu cokoliv se mi nechtělo, počkal jsem tedy rok a šel do předčasného důchodu - takhle je to v ČR nastaveno. Je mi 64 , jsem zdravý a klidně bych pracoval, ale není zájem. Tedy možná jít někam otročit, do továrny za smaěšné peníze, ale to se mi nechce, jsem vysokoškolák, nemám na otroka kvalifikaci, taky nejsem řidič, čímž padá i toto. Prostě tato země není pro mne. Vím, kdy bych šel pracovat - kdyby začala válka...pak by mě snad někam vzali. :-)

5 1
možnosti

PS: Abych měl motivaci chodit do práce, potřebuju tak 10 000 čistého za měsíc a to nejlépe za půlúvazek, jinak asi nemá smysl zvedat zadek ze židle.

1 1
možnosti
Foto

J93a94n97a 89M60a91j62o83v56á

29. 7. 2018 10:59

Copak, nechce se vám makat??

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS