Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma a souhlas. Ovšem, mám obavy, že to nepůjde. Ono by to opatření čirou náhodou zjednodušilo normálním lidem život a třeba by mohlo být i méně úředníků. To tak!!! ;-D

2 0
možnosti

P94e51t17r 58B97u74r23i78a30n

11. 5. 2018 11:02

Souhlas, karma. Psal jsem o tom před pár týdny. Přeukrutná mafiánština je taky to, že si ze svého odepisovaného auta nesmíte vymontovat ani svůj vlastní startér.

5 0
možnosti
Foto

Tak mě při čtení, druhého článku s touto tematikou zde, napadlo jak asi vyřazují z registru vozidla lidé, kterým auto ukradli a nikdy se nenašlo. Asi to nějak jde, takže možná také jedno z řešení. Jinak ta amnestie je docela dobrý nápad, ale známe "ekology", kterým nedojde, že ta, registrovaná a již neexistující, vozidla stejně již mohla ekologické škody napáchat a další už nejspíš nehrozí.

2 0
možnosti
Foto

Nejde to, v roce 2005 mi ukradli auto, zloděje dokonce chytili a zavřeli s tím, že auta jsou neznámo kde (ukradl jich asi 23). Auto bylo prakticky na odpis už v době krádeže, protože to byla stará škodovka rok výroby 1988. Bylo mi jedno, že v registru zůstane, ale pojišťovna si vynucovala placení povinného ručení, protože auto bylo v registru vedeno stále na moje jméno. Potřebovala jsem se zbavit ručení a trvalo to asi dvacetdva měsíců, protože po ukončení mi připočetli další bonus ručení za 22 měsíců bezeškodního průběhu. ;-D

Takže horší než registr bylo povinné ručení, SPZ jsem do depozitu uložit nemohla, protože pacholek auto ukradl i s nimi a bohužel auto ukradl i s velkým techničákem.

Pochopila bych, že chtějí v registru nechat nová kradená auta, protože ta někde ještě budou, ale auto, které už v době krádeže bylo za zenitem, by tam být nemuselo, respektive mohla by být stanovená nějaká doba, po které se prostě stará auta vymažou, protože už s velkou pravděpodobností jsou nepojízdná. Po skončení životnosti by to určitě šlo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 122
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1114x
Autor ekonomického modelu "HODNOTOVÁ EKONOMIKA", na principech svobody, práva, spravedlnosti a rovnosti.

Svoboda, právo a spravedlnost jsou cestou k lepšímu životu.

Model  ukazuje cestu, jak změny ve společnosti provést.http://www.obcane-cr.cz

Seznam rubrik