Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omyl, velká část lidí je zcela přirozeně líných.

Důležitá část výchovy je budování schopnosti systematicky dělat naprosto otravné činnosti. Civilizace stojí na vnitřní disciplíně, která umožní odkládat požitky, plánovat dlouho dopředu, udržovat a tvořit řád.

0 0
možnosti
Foto

R^současný stav je skutečně neudržitelný-karmaR^

0 0
možnosti
Foto

..všechno se zdá jednoduché, než se do tooho vstoupí..je mi téměř 60, do duchodu se mi započítává 43 let už ted.., takže žádný nemakačenko, ale práce která je mi nabízena neodpovídá mé kvalifiaci a také mému zdravotnímu stavu.(třísměnný provoz mezi cizinci)., ale nejsem natolik nemocná ,abych byla na částečný invalidák..., takže mám jen dvě volby, jít do předčasného a příjít o 13 let , které se mi odečtou to 15,6 % na výpočtu mzdy....a nebo nějak přežít platit si zdravotní sama.. jen dodám prac.poměr mi byl ukončen vzhledem k tomu, že jsem byla totálně vyčerpaná péči o rodiče své i svého zemřelého manžela... ,kterým je více než 80, to že mi bylo řečeno, že ekonimika firmy je na tom špatně byl pro mě zástupný problém.... a pak slyším jak o těch na pracáku... neházet všechny do jednoho pytle prosím.... já mám sakra odpracováno !!!po mateřské jsem byla doma pouhých 11 měsíců..nemocná celkem 4 měsíce za těch x let...( do té doby než jsem se složila díky peči o ty stařečky .....) to jen na okraj

1 0
možnosti
Foto

Kvalifikace, zdravotní stav? Chcete pracovat, nebo ne?

Kde bydlíte a co umíte, to tady tak nějak chybí, jinak je ten příspěvek o ničem.

0 1
možnosti
PK

Jistě, všechno jde dělat lépe, ale Vaše názory mi částečně, podotýkám částečně, připomínají marxistické představy jak se lidé nechají prostředím a stimuly vychovat resp. převychovat na klaďasy. Nesváděl bych to tak zas moc na státní mašinérii.

2 1
možnosti
MB

S obsahen napsaného souhlas, pouze "Vypichuji". Už mám nějaký věk, doposud jsem stále nepochopil význam slova Zadarmo ! I dosti zajímavé - ani v Google nelze najít, (zkuste). Řada dnešních problémů - Demokratickou cestou - řešitelná není ! Tam je krásně vklíněný rozpor - okamžitého střetu koncepcí ! Asi nejbizardnější případ je začleňování - nezačlenitelných do společnosti ! Již začleňujeme asi od 14 století - (První záznamy v popravčích knihách Rožmberků). Možná ve 22 století - již konečně, nějaké výsledky přijdou ! ... Nic dražšího, jako pojem Zadarmo - neexistuje ... ! No, neberte to, je to zadarmo ... :-)

1 0
možnosti
FS

Pane Bárto, ve všem máte pravdu až na jednu věc, to je zavedení trvdých represí. Bohužel v dnešní době by se dalo postihovat tolik prohřešků drobnými pokutami až po kriminál - ale není systém a lidi, kteří by to dělali, zvládli! I ten kriminál jede z posledních sil, nejsou lidi, nejsou peníze. Při současném stavu "demokratického" nahlížení na kriminál to ani není pro některé delikventy represe - to by musely být zavedeny pracovní tábory. Úplně se směji myšlence prezidenta Zemana, že je třeba zavést povinnou účast při volbách pod pohrůžkou pokut a represí - proboha, kdo by to hlídal, vybíral a hlavně vymáhal třeba z naší "menšiny" a z bezdomovců? Asi ty uštvané ženské na malých obecních úřadech.....

1 0
možnosti
LH

František Sobotka

Dceru mám v Austrálii (Perth, západní Austrálie) a tam jsou volby povinné (myslíte, že tímto není Austrálie demokratická země?).Za první nejití k volbám je tučná pokuta za druhé nejití k volbám vám seberou řidičák a musíte znova do autoškoly (podotýkám, tam je po ukončení autoškoly řidičák jiné barvy což značí omezená rychlost na 80 km/h až teprve po dvou letech a neudělání žádného přestupku je řidičák už normální).

Také tam mají bezdomovce, také tam jsou domorodci tkv.aborginci, kteří nechodí k volbám.Nevím, jak to tam dělají v těchto případech, ale lidi, co mají trvalé bydliště a řidičáky (tam je řidičák už od šestnáti let) jsou evidovaní, si NEDOVOLÍ nejít k volbám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 122
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1114x
Autor ekonomického modelu "HODNOTOVÁ EKONOMIKA", na principech svobody, práva, spravedlnosti a rovnosti.

Svoboda, právo a spravedlnost jsou cestou k lepšímu životu.

Model  ukazuje cestu, jak změny ve společnosti provést.http://www.obcane-cr.cz

Seznam rubrik